nog een paar vlindertjes uit de vlindertuin van afgelopen zomer. toen nog niet in bezit van een macrolens dus alles gedaan met een 70-200mm. natuurlijk altijd makkelijk in een vlindertuin maar vindt ze toch mooi
bedankt voor jullie snelle reacties! @mendel, had geen statief of monopod bij me, 200mm dan moet je toch wel gaan flitsen om scherpte te gaan krijgen. maar je hebt gelijk, de sfeer wordt er wel wat uitgehaald.
Ik begrijp je noodzaak om te flitsen... beter een ingeflitste plaat dan geen plaat De vierde is echt een juweeltje, maar ook de rest is goed gedaan, al is numero drie mij te krap in het kader
Vier springt er echt uit knap hoor en dat met een 200mm lens Ik heb ook een jaar foto,s gemaakt met een 200mmm lens en als je dan een 150mm hebt en gaat er mee aan de slag is dat echt een makkie. Maar nogmaals knap hoor deze platen.
4 voor mij absoluut, toch had ik daar wel graag nog een klein beetje meer ruime links willen hebben en mag er van mij rechts een klein stukje af Maar dat zijn echt maar kleine opmerkingen. Scherpte ligt netjes overal.