De koppen zijn echt loepzuiver, terwijl de rest van het lijf vervaagd door de snelheid
Honden speed
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooie actie platen waar je zowel scherpte en beweging heel goed hebt weten te combineren.
De koppen zijn echt loepzuiver, terwijl de rest van het lijf vervaagd door de snelheid
- Say Cheese
- Lid

- Geslacht: Man
Spectaculaire serie die technisch erg goed vastgelegd is. Toen ik wilde gaan spieken bij je exif kwam ik echter weinig te weten
. Misschien kan je deze alsnog plaatsen.
- nikkor
- Lid

Say Cheese schreef:Spectaculaire serie die technisch erg goed vastgelegd is. Toen ik wilde gaan spieken bij je exif kwam ik echter weinig te weten. Misschien kan je deze alsnog plaatsen.
Sorry
Nikon D3 + nikkor 200-400 F4
- Say Cheese
- Lid

Dankjewel!
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Ragscherp gevangen met rappe sluitertijd en goed meetrekken, technisch gewoon goed allemaal. Qua houdingen en beeld spreken de eerste twee platen me het meeste aan.
Als je de gehele serie achter mekaar bekijkt, daalt de spanningsboog rap, wat meer speelsheid in de opbouw en de omgeving zou dat voorkomen
Als je de gehele serie achter mekaar bekijkt, daalt de spanningsboog rap, wat meer speelsheid in de opbouw en de omgeving zou dat voorkomen