wel mooi belichte opname's
Poseren is zo vermoeiend...
- starengine
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooie opname van een hond met wat wij een "oversprong" noemen.
Bij een oversprong is de hond aan het worstelen met de prikkels die hij waarneemt in zijn hersenen.
Het geeuwen is het verminderen van de spanning.
Bij een oversprong is de hond aan het worstelen met de prikkels die hij waarneemt in zijn hersenen.
Het geeuwen is het verminderen van de spanning.
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Bedankt voor de reacties
Dat het gapen een reactie op stress was....daar had ik al wel een sterk vermoeden van
Het is ook niet leuk op een veld waar alle honden lekker rennen en spelen een poosje stil te moeten zitten voor het plezier van het vrouwtje
Dat het gapen een reactie op stress was....daar had ik al wel een sterk vermoeden van
Het is ook niet leuk op een veld waar alle honden lekker rennen en spelen een poosje stil te moeten zitten voor het plezier van het vrouwtje
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Technisch goed, scherp met aangename verlichting door de warme winterzon waardoor de kleuren idem dito zijn.
Qua beeld spreekt de lap vlees uit zijn bek in de eerste plaat me niet zo aan, dus gaat mijn voorkeur naar de tweede foto uit
Qua beeld spreekt de lap vlees uit zijn bek in de eerste plaat me niet zo aan, dus gaat mijn voorkeur naar de tweede foto uit