Tevens iedereen bedankt voor de felicitaties bij de TC

Grt Roger

AmyLee schreef:Scherpte, compo, BG en belichting weer top![]()
Het enige minpuntje vind ik dat zijn achterlijf gedeeltelijk achter de tak verscholen zit. Zeker geen kans gezien om vanaf de andere zijde een foto te nemen

cookiemonster71 schreef:AmyLee schreef:Scherpte, compo, BG en belichting weer top![]()
Het enige minpuntje vind ik dat zijn achterlijf gedeeltelijk achter de tak verscholen zit. Zeker geen kans gezien om vanaf de andere zijde een foto te nemen
Hoi AmyLee, gefotografeerd aan de andere zijde was de belichting heel erg hard en daarbij had ik het pootje continue voor het gezichtje.

Schaeddy schreef:Zeer mooie plaat, maar ik snap niet hoe dat voor elkaar krijgt![]()
Afgelopen jaar ook een paar van deze gespot, maar allemaal tussen het gras, en de hele tijd in beweging, vooral als het te lang duurt, zijn ze zo vertrokken, jij loopt er omheen, bepaald ter plekke de uitsnede/compo, en gebruikt ook nog eens een reflectiescherm, waarschijnlijk ook nog eens vanaf statief geplaat![]()
Wat doe ik dan verkeerd

zo blijft het wel spannend, maar ook frustrerend 

Schaeddy schreef:Bedankt voor je toelichting Roger![]()
Mijn probleem met vroeg op locatie zijn, is dat ik dan geen onderwerpen kan vinden![]()
Aantal keer geprobeerd, maar niks, noops, nada, terwijl ik toch van ander foto's zie die ook vroeg zijn genomen.
ik doe denk ik structureels iets verkeerd, maar ik weet niet watzo blijft het wel spannend, maar ook frustrerend