Warme tinten, mooie structuur in het zand, en sterke pose's.
Schim uit het verleden
- Agnes
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Nee hoor, malende ben je helemaal niet.
Ik zie het ook.
Ik vraag me af hoe het zou zijn als je de Saarloos echt alleen maar een schim zou zijn? Een spookverschijning dus. Misschien een ideetje?
Ik zie het ook.
Ik vraag me af hoe het zou zijn als je de Saarloos echt alleen maar een schim zou zijn? Een spookverschijning dus. Misschien een ideetje?
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Was ook wel in mijn gedachten...maar ik ben niet zo goed in PSAgnes schreef:Nee hoor, malende ben je helemaal niet.
Ik zie het ook.
- momentum60
- Lid

- Geslacht: Man
Mooie hond hoor..
Volg je gedachtegang en zou daarom de saarloos heel licht blurren, dus schimmiger maken.
Volg je gedachtegang en zou daarom de saarloos heel licht blurren, dus schimmiger maken.
- Termajo
- Lid

- Contacteer:
Hoi Amylee, heb net 3 versies naar je gestuurd. Maar zelf vind ik het meer een grap dan een verbetering aan de foto.
De uitdrukking van Tosca spreekt boekdelen. Dat heb je heel mooi weten vast te leggen.
De uitdrukking van Tosca spreekt boekdelen. Dat heb je heel mooi weten vast te leggen.
- Gemini
- Lid

- Contacteer:
AmyLee schreef:Was ook wel in mijn gedachten...maar ik ben niet zo goed in PSAgnes schreef:...Ik vraag me af hoe het zou zijn als je de Saarloos echt alleen maar een schim zou zijn? Een spookverschijning dus. Misschien een ideetje?
Zo moeilijk is dat echt niet.
Ik heb het hier wel iets moeilijker gemaakt; ik heb in een extra laag de hond weggecloned, zodat de achtergrond achter em doorliep zeg maar. En daarna de hond deels terug laten komen. Op die manier wordt ie echt doorzichtig, terwijl ie anders een lichte vlek achter zou laten zeg maar, zonder dat de achtergrond tevoorschijn komt.

Dus: misschien is een volgende stap voor je leren werken met lagen in PS. Is echt heel erg handig...
- AmyLee
- Lid

Ja, zo was de bedoeling
bedankt Gemini
Ik heb absoluut geen bezwaar tegen deze bewerking
Werken in lagen is nog abacadabra voor me...zal eens kijken of ik daar een goed boek over kan vinden zodat ik het zelf ook kan.
Termajo en Momentum60 ook bedankt voor jullie reacties, ik ga zo eens even in mijn mailbox kijken.
Tof dat jullie allemaal zo meedenken
Ik heb absoluut geen bezwaar tegen deze bewerking
Werken in lagen is nog abacadabra voor me...zal eens kijken of ik daar een goed boek over kan vinden zodat ik het zelf ook kan.
Termajo en Momentum60 ook bedankt voor jullie reacties, ik ga zo eens even in mijn mailbox kijken.
Tof dat jullie allemaal zo meedenken