Gewoon vlinders
- Schaeddy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
__Erik__ schreef:#1 vind ik een strakke plaat, op #2 en #3 stoort de onscherpte in de vleugels mij, helaas
Kan mij wel een beetje hierin vinden, maar ik mocht willen dat ik ze zelf had, dus "gewoon"....neh niet voor mij althans

- nikkor
- Lid

Gotchas schreef:Mooie serie met fijne kleuren, belichting en scherpte![]()
Kan je de eerste foto nog even aanpassen die is net iets te klein
1 Bedankt voor de commentaar
2 Sorry, weet niet hoe het komt dat deze te klein was

- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooie serie
. Mijn voorkeur gaat toch uit naar 3. Dat niet de beide vleugels zijn stoort mij niet zo, ik vind het afwijkende standpunt juist leuk en de mooie tekening.
Bij de eerste foto zijn volgens mij ook niet beide vlinders helemaal scherp, maar daar vind men dat blijkbaar niet storend
.
. Mijn voorkeur gaat toch uit naar 3. Dat niet de beide vleugels zijn stoort mij niet zo, ik vind het afwijkende standpunt juist leuk en de mooie tekening.Bij de eerste foto zijn volgens mij ook niet beide vlinders helemaal scherp, maar daar vind men dat blijkbaar niet storend
.- cookiemonster71
- Lid

Hoi Nikkor, mooi verzorgde foto's waarbij je een prachtig zachte belichting hebt. Bij alle 3 de foto's is merkbaar hoe beperkt het scherptegebied kan zijn. In foto 1 mede door de niet haakse houding van de icarusblauwtjes valt het kopje buiten het scherptegebied. Als voorkeur ga ik dan voor foto 2. Maar in zijn totaliteit zijn het prima vlinderfoto's.
Grt Roger
Grt Roger
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Lastig om goed haaks op de snelle beestjes te komen en als het ook maar iets afwijkt, zie je het later op je beeldscherm gelijk terug
.
Wel alle drie geslaagde opnames
. Wel alle drie geslaagde opnames

- markleeman
- Lid

- Contacteer:
Ik vind juist de laatste erg fraai! Vooral door de houding en sterke compositie. Die spriet die uit de onscherpte en vanuit de hoek van de foto door het beeld buigt naar de vlinder in de andere hoek vind ik sterk. Voor de perfectie zou ik hem het liefst nog nét ietstjes ruimer zien, alles staat vrij dicht op de rand van de foto.