Ik kan deze wel waarderen. Mooie warme lucht door de vroege zon. Silhouet huis is mooi in belans met de rest van de foto. Het kraaitje is wel wat klein tov het geheel.
sho man zegt eigenlijk al wat ik ook wilde gaan zeggen. Rechts croppen waardoor de kraai minder centraal staat. silhouet van het gebouw is nu ook wat prominent aanwezig. Dus wat croppen aan de rechterkant en het beeld wordt direct interessanter.
Sorry voor de late reactie; even een paar dagen weggeweest..... Dank voor jullie commentaren en suggesties ! Uitsnede van de foto met opzet zoals ie is om de verdeling van het lichte en donker gedeelte mooi diagonaal te laten lopen. Daarbij heb ik al een concessie gedaan tov van de wolke op de achtergrond die ik er eigenlijk helemaal op had willen hebben. Tav van het kader (smeagol), vind zelf dat ik nog vrij conservatief met de kaders ben, doe ze trouwens altijd op het oog. Zwart of met een wit randje dan houd het voor mij wel op.... Gevoelsmatig heb ik altijd het gevoel dat de foto's zo wat beter tot hun recht komen; maar ja, de smaken verschillen natuurlijk....