Nog een keer dezelfde prullebak (een zeer gewillig model) maar nu vanuit een andere hoek. Met deze foto eens een keer geen rekeningen gehouden met de regeltjes en de horizon lekker in het midden gezet
ik vind apart dat je van een prullenbak een mooie foto kan maken want als ik er na kijk zou ik echt niet weten wat ik er mee moet doen. behalve rommel in gooien:P
Sinds ik 3 maand geleden ben begonnen met fotograferen merk ik dat ik nu overal anders tegen aan kijk. Ik probeer overal leuke composities in te zien (ook al heb ik geen camera bij me) En als ik dan wel een camera bij me heb dan probeer ik het gewoon uit en fotografeer ik dus de gekste dingen. Natuurlijk belanden veel van die probeerseltjes in de prullebak maar zo af en toe blijft er nog iets leuks over, en daar doe ik het voor
De foto met de gekleurde prullebak heeft ook een beetje meer bewerkingen ondergaan, dus die mag de aandacht ook wel iets langer vasthouden Deze foto is alleen omgezet naar z/w, gecropt, verkleind en naverscherpt.
Deze foto vind ik een stuk minder dan de vorige versie. Dit standpunt is wat gewoner en de lucht is minder. Verder had de gulde snede hier ook goed kunnen doen denk ik. Ook vind ik de industrie rechts naast de prullenbak wat storend.
Qua bewerking zijn de foto's niet te vergelijken, de lucht is hier realistischer. De industrie staat er bewust op om meer diepte te creëren. En wat de gulden snede betreft; soms moet je eigenwijs zijn want anders krijg je dertien in één dozijn