Heeft iemand zich hier in verdiept en zelf ervaring mee? En welke komt het beste uit te test etc.
Graag jullie ervaringen en/of tips. (max budget is MAX 1000 euro)
Alvast bedankt,
Vincent

Klopt ook Leen, maar als je het goed wil doen, moet je eigenlijk het scherm zetten in een neutrale lichtsituatie. En als je in kunstlicht zit, gewoon zoals in een woonkamer, dan helpt een kap niet. Deze kap is meer bedoelt voor spiegeling volgens mij. Zodat je daar geen last van hebt. Want het licht valt gewoon langs de kap.leen schreef:Voor Eizo en laicie zijn kappen te koop die het daglicht afschermen dacht dat Jan er één had.

Maar wel interessantVin1 schreef:Maar goed, ik ga te veel off topic. Dus laten we ons weer richten op de kwaliteit van de monitor.

Is ook interessant, vandaar dat ik er toch even een linkje op gezet heb voor wie het nuttig vindt.Smeagol schreef:Maar wel interessantVin1 schreef:Maar goed, ik ga te veel off topic. Dus laten we ons weer richten op de kwaliteit van de monitor.
Ik wil zelf ook nog een ander scherm maar eerst moet m'n auto weer zelfstandig kunnen rijden
Nu bewerk ik de meeste foto's op m'n laptop, omdat deze veel sneller is dan m'n pc, en controleer ze daarna op m'n oude 19" CRT scherm.

Wel flink aan de prijs zag ik.peter46 schreef:Als je echt iets goed wil kopen:
Dan kan ik je de EIZO CG222W adviseren