In de tuin van mijn moeder aan de duif lunch.
Ik ging op zondagmorgen bij mijn moeder koffiedrinken en ik zag dit prachtige dier zitten in de tuin. Gauw naar huis, fototoestel halen, hartslag en ademhaling onder controle krijgen

Dankjewel. Mijn moeder woont ongeveer 1 km bij mij vandaan. Het hoofd koel houden en in de auto al zitten bedenken hoe ik de foto wilde hebben, instellingen, etc. Met de gedachte dat het in een keer goed moest of misschien maar een paar kansen had. Ik bleek meerdere kansen te hebben en heb zelfs op 160mm kunnen fotograferen op een gegeven moment. Ik ga zoeken of ik nog een geschikte aanvulling heb.Mingus schreef:Wat een mazzelaar,krijg je de gelegenheid nog om je fototoestel op te halen ookik vind hem prachtig
![]()

Dat is dan best goed gelukt.Mingus schreef:Bedankt voor de tip.Ik ben dan niet bij de poelier begonnen maar in een wat natuurlijkere omgeving, het park leek mij geschikte plaats en……………. ik heb kunnen oefenen.
![]()
https://i255.photobucket.com/albums/hh1 ... nvogel.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;