Mooie kop, Frans! Beide handen in zicht dus zelfontspanner, het lastige scherpstellen heb je perfect opgelost door voor superscherp over volledige beeld te gaan. Heel mooi gedaan met je zwarte kleding, perfecte belichting. Tikje frontaal (understatement), ook qua belichting, maar dat vind ik wel goed werken hier. Sterke inzending.
@petervaneekelen: is gemaakt via beeldscherm van imac. de zelfontspanner bedien ik met mijn grote teen. het AF punt heb ik van te voren bepaalt op een ander model.
Mooie plaat. Goed oogcontact waardoor de ogen er direct uitspringen. Fijne karakterkop als ik dat zo mag zeggen. Ik vraag me altijd af waarom men over het algemeen een "oudere" man met toch de nodige rimpels mooi vindt en bij "oudere" vrouwen men direct zegt dat de huid wel wat verzacht had mogen worden of dat wel wat rimpels weggewerkt hadden kunnen worden .
@Gert: leuk dat ik aan het plaatje in je hoofd voldoe. @Fran: als antwoord op je vraag. Denk dat er cultureel bepaalde beelden in ons hoofd liggen over de man en de vrouw. Anima en animus. De cosmetische industrie maakt daar handig gebruik van trouwens. Vond de de reactie van Henry wel leuk bij de foto van MrsNuke87. Een mooie jonge vrouw, beetje bloot, de ogen geaccentueerd, wat blinkend spul en een sterotype reactie. We hebben de winnaar gevonden. Stel een man fotografeert zichzelf zo. De stereotypen die daarbij horen laten zich raden.
Maar wil je wel bekennen dat ik eigenlijk helemaal niet blij ben met mijn wallen onder de ogen, mijn rimpels, mijn litteken, mijn levervlekken all over the place. Maar ik mag er graag mee kokketeren. Durf het zelfs iets aan te zetten.