Ik begin de moed wat te verliezen en zit ernstig na te denken over een nieuwe.
De vraag is alleen: welke?!
Ik heb weinig ervaring met foto's maken. Ik fotografeer zo nu en dan en nogal veelzijdig. Vooral dieren en kinderen vind ik leuk om te doen maar zo nu en dan een landschap of wat micro-achtig komt ook wel voor. Heel veelzijdig dus...
Omdat ik niet heel erg vaak en fanatiek fotografeer zit ik sowieso niet te denken aan iets luxe's als een Spiegelreflex. Een wat betere compact is al gek genoeg voor mij vermoed ik. Wel maak ik ook regelmatig een filmpje (we hebben ook wel een filmcamera liggen maar om nu met een fotocamera en een filmcamera te gaan lopen sjouwen voor die paar foto's en dat ene filmpje...)
Dus ik ben eens hier en daar wezen kijken. Bij de electronicahoek van V&D werden ze nogal enthousiast over een Casio Exilim EX-ZS100 (139,00 euro). Bij de Kijkshop zag ik er zelf ook een paar die er wel leuk uitzagen maar waarvan ik dus niet weet of het wat voor mij is:
- Canon A3300 IS
- Olympus SP-620
- Olympus VR-325
Mijn vraag aan jullie: als jullie dat zo horen, wat raden jullie me aan voor camera? Het hoeft niet een hierboven genoemde camera te zijn, ik sta open voor alles!
Ik ben benieuwd!
Groetjes, Made_To_Love