Ik blijf vooruitgang zien, jans pierre! Ik zou hem nog een beetje rechtzetten (hij lijkt wat naar links te vallen) en dan ziet het er erg goed uit!
Je hebt volgens mij erg goed op reflectie gelet dat zie je er bijna niet in (behalve de twee blauwe stipjes, of hoort dat in het uurwerk?).
Erg goed gedaan!
een uurwerk
- jans pierre
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- jans pierre
- Lid

ik dank u bijde voor de informatie
maar ik heb geprobeerd hem recht trekken
maar het lijkt mij niet te lukken in het programma C5
moest daar iemand het weten waar onder ik dat kan vinden in C5
gelieve mij dan iets te laten weten
groetjes pierre
maar ik heb geprobeerd hem recht trekken
maar het lijkt mij niet te lukken in het programma C5
moest daar iemand het weten waar onder ik dat kan vinden in C5
gelieve mij dan iets te laten weten
groetjes pierre

- Anton
- Lid

- Contacteer:
Als je de foto in RAW hebt geschoten kan je hem in het conversieprogramma al rechtzetten. Hier kan je ook de witbalans eventueel bijstellen evenals de belichting.
Heb je hem in JPG geschoten dan moet en in CS5 zelf. Ik heb zelf CS4 maar het zal waarschijnlijk niet anders zijn. Dat kan bij "Afbeelding, Afbeelding roteren, instelbaar". Je kan dan de hoek aangeven waaronder gedraaid moet worden. Vervolgens bijsnijden en klaar!
Overigens: Heel cliché misschien maar met de wijzers op 10-voor-2 is het echt een horloge-productfoto.
Heb je hem in JPG geschoten dan moet en in CS5 zelf. Ik heb zelf CS4 maar het zal waarschijnlijk niet anders zijn. Dat kan bij "Afbeelding, Afbeelding roteren, instelbaar". Je kan dan de hoek aangeven waaronder gedraaid moet worden. Vervolgens bijsnijden en klaar!
Overigens: Heel cliché misschien maar met de wijzers op 10-voor-2 is het echt een horloge-productfoto.