hmmm..... is wat extreem maar ik kan het wel waarderen! Jammer bij foto 1 dat de achterste koe er ook nog half op staat. Zonder was ie helemaal top geweest.
Ik graaf me bijna in. Ik volg Reko wel, daarnaast zou ik de beesies wat meer ruimte geven, ik vind het wat aan de krappe kant.
Ik zag trouwens heel toevallig afgelopen zaterdag Koniks en ook Grote Koebeesten lopen nabij Orthen in een natuurgebiedje grenzend aan de Ertveldplas. Zou het kunnen dat dit aan de Ertveldplas is? Met 32 en 59mm is ook nie echt dichtbij nie..maar die horens..ik snap het wel. Ik denk ook echt wel heel goed na voor ik met 10mm de wei in ga, ik observeer eerst.
Dit is bij de Noorderplas in DB, is hier ongeveer 500m vandaan, kleinste jr was mee, dan ga ik echt geen risico's nemen, zal er nog wel een keertje echt 'onder' proberen te kruipen
Zeker de moeite waard als het zo dichtbij is
Vind de bewerking hier wel over de top.
Bij de eerste heb je het mooiste standpunt van deze twee, helaas staat die halve er nog achter.
@Gert: 10mm redt m'n gear niet, ben hier niet verder gekomen dan 18mm plat op m'n buik
(edit: typo)
Laatst gewijzigd door Storm op 20 mar 2012 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ga morgenvroeg mijn echtgenote wegbrengen(heeft nog steeds last van haar heup die ze in december gebroken heeft) naar haar winkel in DB, dan ga ik eens even kijken daar bij de Noorderplas.... Ik had nog nooit van de Noorderplas gehoord(althans de naam) moet haast wel bij de Maaspoort zijn.
Storm, op die A550 van jou past een hele mooie 10-24mm. Die zet ik met regelmaat ook op die van mij.
Yupz, A59 richting Gorinchem, afrit 47 (centrum/maaspoort), bovenaan rechts (maaspoort), dan zie je de plas al liggen aan je rechterhand, als je daar dwars oversteekt, kom je deze beesten tegen