Park aan de westkant van Den Haag bij Kijkduin met in het midden dit gebouw, ik meen een oude jeugdherberg.... Voetpad onder inbeeld zit ik over te twijfelen; toch maar laten staan...
Wat ik hier mooi vind is de bij elkaar passende kleuren, het contrast, de compositie met fraaie diepte werking. De bomen leiden je blik naar het gebouw. Deze plaat houdt mijn blik vast!
Even snelle reactie vanaf mijn werk.... Bedankt voor jullie commentaren. Ron: geen hdr, foto bewerkt met levels, curves en de lichten opgetrokken in highlights/dark. Verder de kleuren iets gedesatureerd... Verder een enkele onregelmatigheid weggecloned. exif volgt.
Bedankt voor jullie reacties ! Park doet voor mij zeer Engels aan: bomen en veel gras. Wil er nog een keer uitgebreider foto's maken. Sip: plek en huis zijn zeer fotogeniek dus wat let je.... Over HDR: moet zeggen dat ik daar nog nooit mee bezig ben geweest; wil het nog wel een keer doen ! exif: 1/320, f8.0. iso 160, lens focal 18.2, auto witbalans. Maak meestal foto's op half automaat, dus of diafragma instelling of tijd instelling handmatig...