Ik vind dit een prima foto, alleen zou ik er eens een zwart wit bewerking op los laten. Het is een beetje "straatfotografie" en dat vind ik zelf vaak mooier in zwart/wit. (persoonlijke mening/smaak) Hier een probeerseltje van mij met deze foto.
Normaal gesproken ben ik het geheel met je eens omdat kleur bij straatfotografie vaak afleidt. Dat vind ik hier niet het geval omdat er weinig kleur is, en het jurkje van dit mooie meisje zo mooi afsteekt bij haar. Het is absoluut straatfotografie want je zo bij deze foto een heel verhaal kunnen verzinnen. Verreweg de meest foto's die ik maak op straat krijgen een zwart wit bewerking. Deze dus bewust niet. Nietemin bedankt voor je moeite en het is goed om te vergelijken. Dus vooral laten staan.
Sluit me aan bij de opmerkingen dat straatfotografie in Z/W veelal mooier (?) is, maar ook voor mij de kleurenversie. Er zit 'weinig' kleur in de omgeving van de man en kind en daarom springen deze er mooi uit.
maak het verhaaltje zelf af ... bij deze kun je zelf vanalles bedenken De blik van het meisje, maar die die van de man; war gaat het over gefeliciteerd met de TC
Open Kerk opent haar deuren voor iedereen op de wereld. Of je nu zwart of wit bent of pimpelpaars. Kom binnen of eet een broodje mee op het terras.Verbroedering alom.
Mooie foto waar je een lekker verhaaltje bij maken kan.