#1; die heeft zijn vlieguren wel gehad vermoed ik licht is wat hard, waardoor ook het wit van de madelief (of wat het dan ook is) wat uitgebeten is geraakt. Rondom de vlinder zie wel wat vreemde (bewerkings)randjes
#2; dat jhet een flinke crop is is wel te zien helaas. Veel ruis en er is erg veel detail verloren gegaan
Inderdaad veel beter. Maar de 2e foto vind ik nu ook niet super, (beetje overbelicht en wat bewegingsoncherpte) dus met zo'n enorme crop kan je het wel raden..
De update doet het al een heel stuk beter. Maar Sjan je moet wel erg op letten met overbelichten zeker overdag dat is zonde van je foto zeker bij de eerste vind ik dat zo jammer.
De updates zijn inderdaad beter, maar nog niet helemaal scherp. Gewoon lekker nog een keer op pad en proberen. (vind het zelf ook niet zo makkelijk om die beestjes scherp erop te krijgen)
Sjan schreef:Julia V @ Ik ga er nog meer op letten, maar wordt de vlinder dan niet te donker?
Ik zet bijna altijd mijn belichting op -0.3stap of soms nog minder. Geeft de foto wat meer sprekende kleuren. En voorkomt overbelichting zeker overdag met veel zon..