Maar je foto is wel mooi denk ik.
Winter
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Als ik heel eerlijk ben vind ik hem net even iets te flets en wit! Er komt op mij niet echt een besneeuwd landschap over, meer een overbelichte plaat, maar dat is mijn mening hoor! 

- Vin1
- Lid

- Geslacht: Man
Gotchas schreef:Als ik heel eerlijk ben vind ik hem net even iets te flets en wit! Er komt op mij niet echt een besneeuwd landschap over, meer een overbelichte plaat, maar dat is mijn mening hoor!
Ik ga toch wel mee. Je ziet het omdat er geen detail meer in de witte sneeuw zit.
Dat is jammer, want het plaatje is best mooi.
- momentum60
- Lid

Afgezien van het technische gedeelte, vind ik het een lekkere plaat om te zien.
Mooie minimale uitvoering waarbij het onderwerp fraai geïsoleerd in beeld is gezet omgeven door een wit van ......
Bij mij komt de winterse sfeer wel over en ik vind de bewerking de compositie versterken. Ik houd hier wel van.
Zou bij mij wel aan de muur mogen.....
Mooie minimale uitvoering waarbij het onderwerp fraai geïsoleerd in beeld is gezet omgeven door een wit van ......
Bij mij komt de winterse sfeer wel over en ik vind de bewerking de compositie versterken. Ik houd hier wel van.
Zou bij mij wel aan de muur mogen.....
Ik vind hem erg mooi!
Lekker dromerig...
Lekker dromerig...
-
res2500
- Lid

- Contacteer:
Vind de foto wel mooi, maar zou de soft focus niet over de linkerboom hebben laten lopen. Was mooier geweest denk ik als die goed in beeld zou zijn gebleven. Het idee dat de lucht "weg-gesoftfocust" is spreekt me wel aan.
- André
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Zou deze foto weleens willen zien zonder soft focus bewerking.( of een gedeeltelijke soft focus bewerking als dat kan op de lucht bv.)
Er gaan nu teveel details verloren lijkt mij, het pad achter het hek is practisch niet meer te zien.
André
Er gaan nu teveel details verloren lijkt mij, het pad achter het hek is practisch niet meer te zien.
André
het overbelichte stoort mij niet en dofte focus geeft een wat dromiger sfeer