[img]http://s1261.photobucket.com/albums/ii593/fotofons1/IMG_0090.jpg[/img]
icarusblauwtje
Hoi, ik had deze al benoemd in je andere up! is het Bruinblauwtje.
Leuke opname, mooi van kleur en voldoende scherp!
gr Louis
gr Louis
- fotofons
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Lodewijk schreef:Hoi, ik had deze al benoemd in je andere up! is het Bruinblauwtje.
gr Louis
had vernomen van een andere reactie van de zelfde soort foto dat het een icarus blauwtje is
had nog zo'n foto geplaatst , met een andere naam eraan .....
Hoi, je opname mijn eerste vlindertje, bedoel ik, daar geef ik je de naam van het vlindertje, en nu vraag je weer naar de naam, bericht gemist ?
mvg Louis
mvg Louis
- fotofons
- Lid

- Contacteer:
hartelijk dank voor je reactie , sorry , maar rob olivier schrijft icarus blauwtje en u bruin blauwtjeLodewijk schreef:Hoi, je opname mijn eerste vlindertje, bedoel ik, daar geef ik je de naam van het vlindertje, en nu vraag je weer naar de naam, bericht gemist ?
mvg Louis
vandaar ,
Hoi is inderdaad verwarrend, maar kijk eens op Waarneming.nl, daar is een topic over het verschil tussen Icarus en bruinblauwtje duidelijk uitgelegd, met foto's!
gr Louis
gr Louis
- Rob Olivier
- Lid

Ik kan me ook vergissen hoor. 
Het verschil tussen deze twee soorten is niet bepaald in het oog springend.
Hoi Rob, vergissen is menselijk toch, en is inderdaad moeilijk uit elkaar te houden, deze twee soorten! ik maakte in het begin ook de fout om Bruin blauwtje uit te schelden voor Icarus!Rob Olivier schreef:Ik kan me ook vergissen hoor.
Niks mis mee toch/ we moeten van elkaar leren, daar gaat het om!
mvg Louis
- cookiemonster71
- Lid

Foto is ietwat aan de donkere kant waarbij je in Photoshop nog ietwat aan de levels/curves kunt trekken waardoor je bruin blauwtje beter uit de verf komt.
Wellicht ook voor de andere lezers een handige link om de verschillen te "ontdekken" tussen een icarusblauwtje en een bruin blauwtje:
[url=http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=13038.0]verschil tussen icarusblauwtje en bruin blauwtje[/url]
Grt Roger
Wellicht ook voor de andere lezers een handige link om de verschillen te "ontdekken" tussen een icarusblauwtje en een bruin blauwtje:
[url=http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=13038.0]verschil tussen icarusblauwtje en bruin blauwtje[/url]
Grt Roger