Lekkere kleurrijke platen, vooral die aangedikte wolken komen goed over, hou ik wel van. Geeft wat diepte in de foto. Foto 2 vind ik net even iets lekkerder wegkijken door het weggetje wat door de foto loopt. Geeft de foto net iets meer kracht!
Roy_v_E schreef:De wolken vind ik eigenlijk een beetje te overdone, te vlekkerig en iets te blauw. Verder zijn het mooie plaatjes.
Misschien net ff te veel doorgeslagen hoor met de wolken. En dan kom je op een punt dat de een het wel mooi vind en de ander niet. Ik denk dat Foto 1 net goed is, en dat de lucht bij foto 2 inderdaad een beetje te overdone is.
Roy_v_E schreef:#1 is idd beter dan #2. Ook een kwestie van smaak natuurlijk
De lucht ziet er in elk geval natuurlijker uit. Daarom vind ik foto 1 ook het beste. Ik kan wel het origineel van foto2 er op zetten? Die is wat natuurlijker.
Ik moet zeggen dat het daar ook erg mooi was en ik er regelmatig op uit "moest" om toch even op "fotojacht" te gaan zeg maar. Mezelf even lekker uitleven
Zee mooie kleurijke fotos. Ik kan hier eerlijk gezegd moeilijk uit kiezen. De eerste heeft een licht voorkeur met de zonebloemen maar de wolken in de tweede...Mooi.