Heëlesj Autosjtuute
Technisch goed uitgevoerd, alleen geen spannende compos. Dit is mijn ding niet een gewonee foto van een auto.
- Christiaan
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Het licht in de laatste foto heb je mooi vastgeled.
Misschien kan je de titel even vertalen?
Misschien kan je de titel even vertalen?
- Bryan
- Lid

- Contacteer:
Ben wel eens benieuwd wat jij onder spannende compo`s verstaat bij auto`s?Ab59 schreef:Technisch goed uitgevoerd, alleen geen spannende compos. Dit is mijn ding niet een gewonee foto van een auto.
Kan er ook niks aan doen dat het evenement zo heetChristiaan schreef:Misschien kan je de titel even vertalen?
Vertaald is het "Heerlens autoshowen. (Zo ongeveer
Bryan_urbex schreef:Ben wel eens benieuwd wat jij onder spannende compo`s verstaat bij auto`s?Ab59 schreef:Technisch goed uitgevoerd, alleen geen spannende compos. Dit is mijn ding niet een gewonee foto van een auto.
Kan er ook niks aan doen dat het evenement zo heetChristiaan schreef:Misschien kan je de titel even vertalen?![]()
Vertaald is het "Heerlens autoshowen. (Zo ongeveer)
Ben wel eens benieuwd wat jij onder spannende compo`s verstaat bij auto`s?
Liggend , van bovenaf gefotografeerd, eigenlijk alles afwijkend van het traditionele.
Zelfs misschien onder de auto.
- Bryan
- Lid

- Contacteer:
Oke oke dankjewel voor je toevoeging 
Normaal ben ik daar ook wel van... Maar deze keer ging die vlieger helaas niet op, aangezien het er heel erg druk was, liepen telkens mensen voor me camera, daarnaast bloedje warm die dag, zondag middag, goede kleren aan... dus dan neem ik toch anders foto`s
Normaal ben ik daar ook wel van... Maar deze keer ging die vlieger helaas niet op, aangezien het er heel erg druk was, liepen telkens mensen voor me camera, daarnaast bloedje warm die dag, zondag middag, goede kleren aan... dus dan neem ik toch anders foto`s