Mooie foto's! Foto 1 en 3 zijn favoriet.
Foto 1 is mooi bewerkt in zwart wit wat ik al mooi vind en foto3 vind ik het gezicht zo mooi van die meneer!!!
Foto 1 en 3 vind ik erg mooi.
De omzetting naar zwart-wit is je goed gelukt
Het sprekende gezicht van de meneeer op foto 3 is geweldig.De foto`s zijn lekker scherp
Ja, die eerste heeft dat heerlijke oogcontact. Mooie omzetting naar zwart/wit. Maar 3 wint het toch echt, wat een expressie op die kop (pardon hoofd ) De kleuren zijn het hier die het hem doen
Deze had ik gemist, mooie serie zeg
1e helemaal goed
2e wat minder sprekend door het afgewende hoofd, en de achtergrond is ook niet helemaal ideaal.
3e ook weer een super plaat. Erg mooi scherp en de achtergrond werkt mooi mee kwa kleur Kwa compo zou er wat van boven afmogen en dan van onder wat erbij, maar dat laatste kan niet meer natuurlijk
Mooie foto's! Foto 1 en 3 zijn favoriet.
Van foto 1 vind ik de zwart-wit bewerking goed, en het licht op het gezicht van de man is ook mooi. Van foto 3 vind ik dat de man een mooi sprekend hoofd heeft. Kan zo in een sprookje!
Van foto 2 vind ik de achtergrond storend, en je ziet ook te weinig van het hoofd. Maar dit zal vast ook wel met de drukte te maken hebben gehad
Mooie foto's vind ik (maar dat wist je al).
Wat me wel steeds opvalt bij de eerste: de ogen zijn zo een 'leeg gat'. Misschien kun je ze met bewerking nog ietsje ophalen? En dan misschien ook meteen dat witte vlekje op zijn revers wegpoetsen?
Leuke platen om naar te kijken. de eerste is mijn favo, waarbij ik twee dingen jammer vind...1- ik had graag een twinkeling in de ogen gezien en de persoon op de achtergrond vind ik een "storende" factor
Foto twee doet mij persoonlijk iets minder, daarintegen foto drie vind ik weer een mooie bolle blaas toet, al vraag ik me af of het "blaas instrument"niet volledig erop had moeten staan, maar dat mag de pret niet drukken als het gaat om het kijk genot.