Mooie heldere en scherpe foto.
ik denk een heide libel?
- ella c sap
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
- Rob Olivier
- Lid

- Geslacht: Man
Ik twijfel een beetje of de pootkleur echt zwart is. Maar het lijkt me toch een Bloedrode heidelibel.
- ella c sap
- Lid

- Contacteer:
'even' de ruis verwijderen hahaha
ik kan dat nog helemaal niet, maar weet wat je bedoelt, denk ik, de achtergrond, toch?
ik kan dat nog helemaal niet, maar weet wat je bedoelt, denk ik, de achtergrond, toch?
- ella c sap
- Lid

- Contacteer:
hoihoi ik lees al n paar keer 'ruis' en dan bedoelen jullie waarschijnlijk op de libel zelf, niet de achtergrond? Echt erg, maar ik zie het niet? Of weet niet wat ik precies moet zien? Kan iemand me even uitleggen waar die ruis dan zit? dank je wel alvast voor de hulp...
leek
(ps: ik kan dat helaas nog niet, de achtergrond vervagen...)
leek
(ps: ik kan dat helaas nog niet, de achtergrond vervagen...)
- iemseverens
- Lid

- Contacteer:
Libel is mooi.
Ik vind de "ruis" in het groen en blauw wel wat hebben (waarschijnlijk niet met opzet, maar toch...)
Ik vind de "ruis" in het groen en blauw wel wat hebben (waarschijnlijk niet met opzet, maar toch...)
- Peterr
- Lid

- Contacteer:
ruis is vooral zichtbaar op de achtergrond.
Bij de groene blaadjes zie je dat goed, zijn niet glad maar een beetje korrelig.
Een gratis programma als Neat Image kan dit weg halen.
Moet je maar eens op Googlelen...
Bij de groene blaadjes zie je dat goed, zijn niet glad maar een beetje korrelig.
Een gratis programma als Neat Image kan dit weg halen.
Moet je maar eens op Googlelen...
- ella c sap
- Lid

- Contacteer:
ok, dat zal ik eens doen dan, met wat ik geprobeerd hebt, lukt t me niet iets aan de achtergrond te doen zonder t 't object' zelf te verzieken...
vind t lastig dat nabewerken en meestal besluit ik dan dus om dan maar aan t origineel te houden, wat soms wel jammer is, want ik zie hier en daar van die mooie vage achtergronden...jaloers....
ben ook pas een kleine maand in t bezit van mn eerste camera, dus wie weet wordt t nog wat, ik ga me inlezen...
enne: bedankt hoor, voor jullie reacties, alle (kleine) weetjes helpen me weer wat op weg
vind t lastig dat nabewerken en meestal besluit ik dan dus om dan maar aan t origineel te houden, wat soms wel jammer is, want ik zie hier en daar van die mooie vage achtergronden...jaloers....
ben ook pas een kleine maand in t bezit van mn eerste camera, dus wie weet wordt t nog wat, ik ga me inlezen...
enne: bedankt hoor, voor jullie reacties, alle (kleine) weetjes helpen me weer wat op weg