Ik heb vandaag deze twee foto's gemaakt en hoop hiervandaan mee te krijgen of dit een beetje over komt ...
Maar .. geloof dat mijn foto beleving en de sfeer op dit forum wat te veel uit elkaar ligt.. Voorlopig was dit mijn laatste bijdrage .. aangezien ik in elke bijdrage blijkbaar iets doe wat niet door de beugel kan ...
thoran photodrome kent een beperkt aantal regels die hier te vinden zijn. als ik snel kijk in andere topics gaat het steeds om linkjes of verijzingen naar foto's elders. in dit topic kwam dat in de naamgeving van de foto's naar voren. het is niet meer en minder dan dat. zou er dus niet al te zwaar aan tillen en er zeker niet zulke drastische conclusies aan verbinden. maar daar ben je uiteraard geheel vrij in.
ik weet niet wat een tag in een foto is. als je het logo bedoelt dan is het antwoord nee. het ging om de toevoeging achter de titels van je foto die een verwijzing naar je website inhielden. en ja we proberen serieus te modereren.
Als je er zo bovenop zit .. ( op zich erg knap ) had dan ook even het eind resultaat bekeken .. Dan was je misschien opgevallen dat ik nog bezig was en zelfs nog even een foto gewisseld heb ..
ik ga ook voor F1. bij de tweede wordt mijn oog heel erg getrokken naar het slot, ookal is deze niet scherp, en dan stoort het me. (maar das heel persoonlijk)