Die dame aan de rechterkant zit je meewarig aan te kijken en de dame aan de linkerkant ziet eruit alsof ze wil spelen. Deze foto had ik nog niet gezien, ik moet er wel om lachen als ik die snuiten zie.
Schitterend en vertederend toch ook
Je standpunt vind ik vooral erg mooi...........laat ze maar lachen om je waadpak in de ???
Varkens vind ik buitengewoon fotogeniek en op een biologische boerderij hebben ze het best goed, hier hobbelen ze lekker buiten rond. ik had mijn waadpak aan om wat extremere standpunten in te nemen bij voorkeur in de poel tussen de dames. Het punt is dat ze nog maar net buiten waren die dag en eten ze liever eerst zeer uitgebreid. Komend voorjaar kom ik er op terug. Ik hoop op sneeuw komende winter want varkens in de sneeuw lijken mij ook heel leuk en in de stallen is het licht geweldig. Ik ga nog wel eens terug voo dat het voorjaar er weer is.....
Deze varkens woonden eerst op een andere boerderij en hadden daar een ander oormerk. Dat oormerk zorgt er onder andere voor dat het varken in kwestie de exacte hoeveelheid voer krijgt machinaal. Dat is een heel mooi systeem. Naarmate de zwangerschap vordert krijgt de zeug meer voer. Hooi is er altijd en ook gras als ze naar buiten kunnen.