bolle buiken shoot
-
A van der Salm
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
- Dryade
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Het is een leuke serie alleen vind ik het jammer dat ze voor zwart hebben gekozen dat doet het zo doods aan. Persoonlijk vind ik wit of lichte kleuren beter passen bij een zwangerschapshoot.
Foto 4 vind ik ook het mooist. De laatste drie zijn wat donker in belichting.
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Goodday feli met je TC.
Ik zie TC op voorpagina en denk gelijk YES. Mooi idee en prachtig uitgevoerd en het blijkt te kloppen ook nog eens. Mooi origeneel.
Ik zie TC op voorpagina en denk gelijk YES. Mooi idee en prachtig uitgevoerd en het blijkt te kloppen ook nog eens. Mooi origeneel.
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Dryade schreef:Het is een leuke serie alleen vind ik het jammer dat ze voor zwart hebben gekozen dat doet het zo doods aan. Persoonlijk vind ik wit of lichte kleuren beter passen bij een zwangerschapshoot.
Zwart is toch niet doods in deze serie? geeft juist een rustige overgang vind ik. Bij witte achtergrond zit je al snel naar de felle achtergrond te kijken.
- sugarman
- Lid

- Contacteer:
mrJanneman schreef:Dryade schreef:Het is een leuke serie alleen vind ik het jammer dat ze voor zwart hebben gekozen dat doet het zo doods aan. Persoonlijk vind ik wit of lichte kleuren beter passen bij een zwangerschapshoot.
Zwart is toch niet doods in deze serie? geeft juist een rustige overgang vind ik. Bij witte achtergrond zit je al snel naar de felle achtergrond te kijken.
Zwart is inderdaad niet doods maar er is te veel dicht gelopen in het zwart en ik mis een achtergrond en een haarlichtje.
Als foto 2 wordt uitgeprint blijft er niets van over. Ben benieuwd of dat ook zo is.
Hoeveel weken is ze hier zwanger? Het lijkt mij een te klein buikje voor een fotoshoot??
1, 3 en 4 zijn het wel voor mij!!
Hele leuke serie, de eerste is erg leuk gedaan. De derde is grappig voor een kaartje,
De vierde vind ik het mooiste. Netjes, mooie compo, lekker scherp en mooi helder licht.
De vierde vind ik het mooiste. Netjes, mooie compo, lekker scherp en mooi helder licht.

-
A van der Salm
- Lid

- Contacteer:
Hartstikke bedankt voor jullie Complimenten. Johoe, een TC altijd gaaf....... 
Ik heb juist voor zwart gekozen omdat je dan zo heerlijk met het licht kan spelen...
Dat sommige foto's wat donker weglopen is echt een keus geweest. Ik wilde de aandacht echt naar de buik laten gaan.
Groetjes Arend

Ik heb juist voor zwart gekozen omdat je dan zo heerlijk met het licht kan spelen...
Dat sommige foto's wat donker weglopen is echt een keus geweest. Ik wilde de aandacht echt naar de buik laten gaan.
Groetjes Arend
-
A van der Salm
- Lid

- Contacteer:
sugarman schreef:mrJanneman schreef:Dryade schreef:Het is een leuke serie alleen vind ik het jammer dat ze voor zwart hebben gekozen dat doet het zo doods aan. Persoonlijk vind ik wit of lichte kleuren beter passen bij een zwangerschapshoot.
Zwart is inderdaad niet doods maar er is te veel dicht gelopen in het zwart en ik mis een achtergrond en een haarlichtje.
Als foto 2 wordt uitgeprint blijft er niets van over. Ben benieuwd of dat ook zo is.
Hoeveel weken is ze hier zwanger? Het lijkt mij een te klein buikje voor een fotoshoot??
1, 3 en 4 zijn het wel voor mij!!
Klein ? ze is 36 weken ...

- Bas
- Lid

Prachtige TC, goed idee, super uitgevoerd
Maar 1 opmerking in verder een meer dan keurige serie, bij foto 2, zie je links van de man een halve stoel.. Dat doet voor mij wel wat afbreuk aan de foto 
Maar 1 opmerking in verder een meer dan keurige serie, bij foto 2, zie je links van de man een halve stoel.. Dat doet voor mij wel wat afbreuk aan de foto 
-
A van der Salm
- Lid

- Contacteer:
Bas schreef:Prachtige TC, goed idee, super uitgevoerdMaar 1 opmerking in verder een meer dan keurige serie, bij foto 2, zie je links van de man een halve stoel.. Dat doet voor mij wel wat afbreuk aan de foto
Goed gezien. Die had ik ook gezien. Ik heb deze inmiddels weggehaald. Had alleen geen zin om hem opnieuw op te laden...

-
A van der Salm
- Lid

- Contacteer:
sugarman schreef:Klein ? ze is 36 weken ...
Dan heeft ze gewoon een klein buikie.
Heb je twee al uitgeprint?
Zou kunnen... Ik heb nog niets uitgeprint..
- sugarman
- Lid

- Contacteer:
A van der Salm schreef:Bas schreef:Prachtige TC, goed idee, super uitgevoerdMaar 1 opmerking in verder een meer dan keurige serie, bij foto 2, zie je links van de man een halve stoel.. Dat doet voor mij wel wat afbreuk aan de foto
Goed gezien. Die had ik ook gezien. Ik heb deze inmiddels weggehaald. Had alleen geen zin om hem opnieuw op te laden...
Opvallend dat ik helemaal geen stoel zie op foto twee.
Zo zie je maar weer hoe beeldschermen zo verschillend staan afgesteld