Update:

Ik haal de foto binnenPeterr schreef:wel een leuk plaatje zo![]()
Zie jij dit online Wendy? Met welk programma dan? of haal je de foto binnen?Kijk maar naar je histogram, je hebt rechts een enorme leegte

Ik neem aan dat een histogram iets is wat ik photoshop kan vinden? Iemand zin om mij uit te leggen wat het precies is en waar ik het vind?Gotchas schreef:Leuke plaat van dit ondeugende beessie![]()
Maar hij is echt veel te donker en grijs/grauw.
Kijk maar naar je histogram, je hebt rechts een enorme leegte

Die donkere plek in het midden op z'n koppie heeft 'ie wel echt hoor, dat is zijn point zoals je dat noemt bij ratten in deze kleur.Nuelle schreef:Super leuk! Ietsje meer licht op het koppie had gemogen maar hij is erg leuk!

Dat zag ik al. Super schattig die plek. Maar ik bedoelde meer meer licht op het koppie. Dat komt denk ik omdat de foto wat donker is. Met wat meer licht of helderheid springt het ratje meer uit de foto.Sann schreef:Die donkere plek in het midden op z'n koppie heeft 'ie wel echt hoor, dat is zijn point zoals je dat noemt bij ratten in deze kleur.Nuelle schreef:Super leuk! Ietsje meer licht op het koppie had gemogen maar hij is erg leuk!

Sann schreef:Ik heb geen verstand van histogrammen, maar ik heb toch even nog wat aanpassingen gedaan, gewoon zo op het oog.. verbetering?