NYC Yellow Cab
- jans pierre
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
ik volgVaag schreef:Misschien vaker gedaan, maar blijft leuk.
Schuine voegt hier voor mijn gevoel wat toe.
Groetjes pierre
Deze kan je zo bij de ikea tegen komen als muurposter ;-)
Mooie foto hoor.
Mooie foto hoor.
- Christiaan
- Lid

- Contacteer:
Gefeliciteerd met je TC, Bobi. Nette plaat 
-
korandoke
- Lid

- Contacteer:
mooie plaat zonder meer
grts
grts
- Bobi
- Lid

Wow dat had ik niet verwacht! Goed begin van het weekend zeg!
Bedankt voor de reacties allemaal. Helaas is er weinig mogelijk op het vlak van de foto recht te zetten want dan valt er echt een heel groot stuk af aan de rechterkant. Wat je links onderin ziet is overigens een broekspijp van iemand die daar toevallig liep.
Bedankt voor de reacties allemaal. Helaas is er weinig mogelijk op het vlak van de foto recht te zetten want dan valt er echt een heel groot stuk af aan de rechterkant. Wat je links onderin ziet is overigens een broekspijp van iemand die daar toevallig liep.
- Bobi
- Lid

Heb nog een update geplaatst; De foto "recht" gezet en een wat andere bewerking geprobeerd waarbij de zware contrasten een rol spelen.
Nu helt de auto nog steeds een beetje over naar links, maar de gebouwen in de achtergrond gaan nog een beetje naar rechts. Kreeg het niet veel beter dan dit
Nu helt de auto nog steeds een beetje over naar links, maar de gebouwen in de achtergrond gaan nog een beetje naar rechts. Kreeg het niet veel beter dan dit
- Sandra-S
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wat een superstrakke plaat die eerste!
. Normaal ben ik niet zo van de strakke platen en auto's maar deze trok direkt de aandacht alleen jammer dat er een stukje been op staat. De rechte versie met kleur vind ik persoonlijk wat "gewoontjes".
- Rob Olivier
- Lid

Schuin heeft hier echt mijn voorkeur. Inderdaad jammer van het been. Maar zeker een mooie foto. Gefeliciteerd met je TC! 
- Martinvh
- Lid

- Contacteer:
Cliché? Ja, 1000+ keer gedaan? Ja,..... MAARRRRR Dat is niet voor niets!
iets wat vaak gedaan wordt noemt men al snel cliché, maar feit blijft dat ze zo vaak worden gedaan omdat ze zo goed in de smaak vallen!
Zo ook deze!! Erg lekkere strakke plaat welke het "new york" gevoel goed versterkt! Netjes
iets wat vaak gedaan wordt noemt men al snel cliché, maar feit blijft dat ze zo vaak worden gedaan omdat ze zo goed in de smaak vallen!
Zo ook deze!! Erg lekkere strakke plaat welke het "new york" gevoel goed versterkt! Netjes