Mooie serie, al zou ik de boom in 't midden bij f1 anders in de foto hebben gepositioneerd, meer naar rechts . Weet natuurlijk niet of dat ter plaatse mogelijk was
Wel ff wennen van die zonder sneeuw en ijs foto's Eerste is direct de beste uit de reeks, kijkt lekker weg en mooi van kleur. Nummertje 3 vind ik te druk alhoewel ik de lichtval op de halmen wel fraai vind misschien Fotootje 2 kijkt net even iets minder prettig weg dan nummertje 1
Bedankt voor de reacties.... Alle 3 de foto's zijn natuurlijk verschillend van opzet en compositie. Een ding hebben ze gemeen; ze zijn vrijwel op hetzelfde punt genomen.... Foto 3 is druk, natuurlijk door de wuivende riethalmen, maar door het licht erop en het contrast en de wat onnatuurlijke achtergrond vond ik het toch wel wat hebben. Foto 1 heeft ook mijn voorkeur door de loop van het water, riet en bossage..... De boom in het midden hoort daar mi ook bij; standpunt veranderen zou een andere compositie geven..
foto 1 vind ik het mooist qua belichting en compositie. foto 2 vind ik op zich ook geslaagd, maar naar mijn idee komt deze minder goed uit de verf door de het vlak in het midden dat in de schaduw valt foto 3 vind ik leuk qua idee en sluit me aan bij Wendy w.b. de lichtval, toch komt deze te druk over.