Na een hele lange tijd niet op dit forum te zijn geweest, wilde ik toch even een paar foto's delen die ik bij een puppyshoot heb gemaakt. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die tips oid hebben
Ik heb trouwens geen studio, geen lampen en geen achtergronden. De foto's zijn dus op een creatieve manier gemaakt haha!
1.
2.
3.
4.
5.
Edit: Foto's vervangen met kleiner en doorzichtiger watermerk!
Laatst gewijzigd door Channiiiej op 26 mar 2013 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het erg jammer dat die bloemen erbij staan. Foto nr. 3: schattig, alleen zou ik hem iets rechter zetten. Foto nr. 4 Prachtige houding (alleen de bloem weg) en foto nr. 5 Geinig met dat krulstaartje erop
Mooie foto's hoor!
Bij de eerste zijn de bloemen storend omdat het snuitje wegvalt. Maar misschien vind jij dat juist schattig.
De derde vind ik top! Links misschien die twee uitsteek teentjes even weghalen want die zien er wat gek uit zo.
Foto 5 is ook erg leuk met dat staartje zo!
Bedankt voor alle reacties en tips!
Ik heb de foto's even vervangen voor foto's met kleiner watermerk, zodat de foto's beter beoordeeld kunnen worden!
Ik denk dat de foto's met blauw en de bloemen echt 'smaak' zijn. Dit was een fotoshoot die ik voor iemand deed en de achtergrond en bloemen waren keuze van de eigenaar van de pups. Zelf vind ik de bloemen ervoor wel erg leuk!