De zilverkleurige wielen zelf zwart gespoten en gister de zomerbanden erom laten leggen en de wielen gelijk gewisseld.
Dus vandaag maar wat foto's gemaakt, maar man man wat was 't koud daarboven, stond een knap harde wind.

Is ook redelijk snel....is een RS Cup uitvoering met 200pk en een onderstel waarmee de auto als op rails door een bocht kan gaan.Henry schreef:Zozo, met achterspoiler!
Ziet er snel uit.
Van mij mag 't nu 30 graden worden...misschien staat 't er niet helemaal duidelijk, maar het zijn nu dus de zomerbanden die eronder zitten.gjdenbesten schreef:Wordt het over twee weken 30 graden...![]()
. Maar mbt de pose, de wielen iets meer indraaien richting de kijker. Komt het profiel goed uit.
Dat heb jij heel goed gezien, Harry.Zoekertje schreef:ziet er uit als of je op het dak van de veiling geweest bent Ron.
Beviel de Clio niet, of werd ie te klein ivm. alle flitsers en softboxen en zo die jij soms mee moet zeulen?Nuelle schreef:Erg mooie velgen! Mijn vorige auto was een Cliootje en ik had ook vette velgen d'r onder laten zetten.Zelfde kleur Clio en zelfde kleur velgen! Het haalt de hele auto op! En jouw velgen zijn nog mooier dan die ik toen had! Die van mij liepen recht i.p.v d kroming die jij hebt.

Ssssst, niet verder vertellen.Annemiek schreef:Ik snap m al. Ron heeft gewoon de promotiefoto's van dit model gebruikt om hier op het forum te showen
Mwah, laat ik dat maar niet doen met m'n vrouw ernaast, die vond sommige stukjes op die mooie bergweggetjes al erg zat.Henry schreef:Onderweg naar Italië even bij Nurnburg een extra rondje gemaakt?