Whahahaha, die vent in dat oranje pak op foto 2 die ken ik, dat is Alex met de grote snor, we noemen 'm ook wel Mr. Bean.....wat zal ie 't weer koud gehad hebben.
Ik vind ook foto 2 de betere/leukste hier.
Misschien had foto 1 inderdaad beter geweest met een groter diafragma, het is nu natuurlijk ook geen slechte foto.
Het pannen van auto's kan zelfs met 1/250, het ligt er maar net aan hoe hard de auto op dat moment rijdt en op welk moment jij afdrukt.
Met 1/10 of 1/20 krijg je volgens mij helemaal niets scherp op de foto, of de auto moet stil staan, of je moet heeeeel erg veel mazzel hebben.
Met 1/60 is 't al heel erg moeilijk om de auto er scherp op te krijgen als je 'm neemt op 't moment dat de auto ongeveer recht voor je is en je 'm van de zijkant erop zet.
Neem je 'm wat schuiner van voren dan kun je misschien wel wat tragere sluitertijden gebruiken, maar dan is de snelheid ook moeilijker vast te leggen.
Hoe meer je de auto van voren neemt hoe moeilijker 't wordt om de snelheid te laten zien, dus hoe langere sluitertijden je moet gebruiken.
Ik heb ergens nog wat foto's van afgelopen juni op m'n hd staan, toen ben ik ook naar CPZ geweest en heb toen ook geprobeerd wat auto's te pannen en zal es kijken of er wat bij zit dat ik hier op 't forum kan plaatsen.