50mm
F8
1/60
Iso 200

Ik zie het nu ook pasInoordhof schreef:Nu je het zegt heb je daar ook gelijk in. Ik denk dat ik er misschien een heel klein stukje bij had gedaan aan de rechterkant zodat je de vorm van de wang ziet![]()
Wat me nu pas opvalt en gek is als je erop let: het verschil in grootte van de pupillen, haha.
Bedankt voor je reactie!bjornc schreef:Ik vind het een geslaagde poging!
Eens een portret buiten de gebaande paden.

Dat is ook heel goed maar ik heb het over een ander aspect van het licht, namelijk het verloop.Christiaan schreef:Bedankt voor je reactie Anvh
Rechts (op de foto) is ook iets donkerder, de paraplu stond links en rechts het reflectiescherm. Expres gekozen om meer van één kant te belichten om de foto niet 'plat' te maken.

Bedankt voor je reactie Erik, ik zal binnenkort weer eens een poging wagen.__Erik__ schreef:Ik volg Ilse wel in deze, zou er óf aan de rechterzijde iets af halen of iets bij doen, zo komt 't net zo aangesneden over, licht is wel helder, maar voor mij komt het niet te licht over, nochtans een uitstekende poging
Bedankt voor het reageren, het is nog even wennen met het juist plaatsen en juist instellen van de paraplu/flits combo.Henry schreef:Voor mij is dit een geslaagd zelfportret
Als ik langer naar dit zelfportret van je kijk, kan ik me wel vinden in de tip om de flitser ietsje te dimmen

Ik heb even zitten kijken en de crop die jij aangeeft, geeft ook zeker geen verkeerd beeld. BedanktAntoinette schreef:Ik heb de neiging om er boven iets af te halen zodat die losse lok uit beeld verdwijnt. Het (op de foto) rechteroog vind ik ook niet lekker kijken al kan ik niet goed m'n vinger leggen op waar dat 'm in zit.
Ha ja, ik zit even een weekje in de ziektewet wegens een blindedarmontsteking en heb dus mooi de tijd om even wat 'anders' te doen dan wat ik normaal fotografeerVaag schreef:Zo da's geheel wat anders dan normaal.
Kan me wel smaken, ook in uitsnede. Licht aan de rechterzijde van je gezicht had van mij ook iets getemperd mogen worden. Knappe poging!
Bedankt, mooi complimentDeva schreef:Ik heb er geen verstand van dus van mij geen technische tips maar ik wil toch even kwijt dat ik het een erg mooie plaat vind van een knappe kop. Heel geslaagd zou ik zeggen met die indringende blik.

Precies we zijn collega's__Erik__ schreef:Da's een foto van Jeroen van Lelieveld