parende insecten op distel
- RoquiRocks
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- wilw
- Lid

- Contacteer:
direct zonlicht geeft wat veel schittering op het schild.
Voor en achtergrond zijn wat aan de drukke kant.
Aan beiden is niet veel te doen gezien de plek waar ze zitten.
Wat bedoel je met authentiek ... onbewerkt mss?
Voor en achtergrond zijn wat aan de drukke kant.
Aan beiden is niet veel te doen gezien de plek waar ze zitten.
Wat bedoel je met authentiek ... onbewerkt mss?
- RoquiRocks
- Lid

Grapjas.Bas schreef:Vind hem erg druk overkomen. misschien dat een wat ruimtelijkere compositie beter uit was gekomen
Bij een authentieke opname zijn de omstandigheden zoals ze zijn en niets anders.Niets wordt veranderd aan omstandigheden, plaats en omgeving.wilw
-
gpauwen
- Lid

- Contacteer:
Vind hem wel wat hebben...lijkt alleen niet helemaal scherp. Ik zou een kleine diffuser gebruiken bij dit soort hard (zon)licht, wel opletten dat de diertjes er dan niet vandoor gaan...
- RoquiRocks
- Lid

Tja, maar je bent er op vakantie, rekent nergens op ... en ineens zit ie daar !gpauwen schreef:Vind hem wel wat hebben...lijkt alleen niet helemaal scherp. Ik zou een kleine diffuser gebruiken bij dit soort hard (zon)licht, wel opletten dat de diertjes er dan niet vandoor gaan...
Tientallen kilometers van een fotozaak af ,als er al een is die zoiets verkoopt op Sardinie .
Dus wat doe je ? ......... juist ja !
- Frans
- Lid

Je hebt deze foto geplaatst in de galerij voor de maandopdracht.
Foto's voor de maandopdracht moeten gemaakt zijn na het bekend worden van de opdracht en niet eerder geplaatst zijn op het forum.
Spitten in het archief is niet de bedoeling staat in de spelregels.
Je foto is volgens de exif gemaakt op 2012:05:27 15:11:31 en kan daarom niet meedoen.
Hoop dat ik je animo om mee te doen hiermee niet helemaal de grond ingeboord heb en dat je alsnog meedoet met een nieuwe foto.
Lees dan wel even de regels over deelname door en vooral die over het plaastsen van de foto in het goede forumonderdeel en in de galerij. forum/viewtopic.php?f=16&t=53453" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's voor de maandopdracht moeten gemaakt zijn na het bekend worden van de opdracht en niet eerder geplaatst zijn op het forum.
Spitten in het archief is niet de bedoeling staat in de spelregels.
Je foto is volgens de exif gemaakt op 2012:05:27 15:11:31 en kan daarom niet meedoen.
Hoop dat ik je animo om mee te doen hiermee niet helemaal de grond ingeboord heb en dat je alsnog meedoet met een nieuwe foto.
Lees dan wel even de regels over deelname door en vooral die over het plaastsen van de foto in het goede forumonderdeel en in de galerij. forum/viewtopic.php?f=16&t=53453" onclick="window.open(this.href);return false;
- RoquiRocks
- Lid

Geen desillusie: de kwaliteit valt me achteraf nogal tegen, en ik heb andere en betere, maar die zijn vooralsnog ook uit mijn = relatief bescheiden - archief. Deze wilde ik graag plaatsen omdat ik persoonlijk de parende snuitkevers in deze setting heel bijzonder vind.Frans schreef: Hoop dat ik je animo om mee te doen hiermee niet helemaal de grond ingeboord heb en dat je alsnog meedoet met een nieuwe foto.