Een badderende pelikaan in tegenlicht
-
Jaap_van_Ekris
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Geweldig! Heel erg mooi en sfeervol licht. En de beweging van de spetters volgt mooi de ronding van de veren. Dat zal wel een logisch gevolg zijn maar het geeft een fraai beeld. 
De foto had bovenin iets ruimer in zijn jasje mogen zitten.
De foto had bovenin iets ruimer in zijn jasje mogen zitten.
- Frans
- Lid

Ja een hele fraaie. Dynamiek, kleur en detail zijn mooi.
Nou lopen de kroeskoppelikanen niet los in Wenen. Je hoeft dus geen Sherlock te zijn om te bedenken dat het een dierentuinfoto is.
Het formaat doet dan vermoeden dat je iets kwijt moest.
Nou lopen de kroeskoppelikanen niet los in Wenen. Je hoeft dus geen Sherlock te zijn om te bedenken dat het een dierentuinfoto is.
-
Jaap_van_Ekris
- Lid

- Contacteer:
Klopt: het publiek aan de andere kant moest ik kwijt. Ze gebruiken een heg als afrastering, die wel mooi donker wegvalt, maar daarboven krijg je last van mensen met felle kleding en lichte vlekken van de achtergrond. En hoe vaag het ook is, het leidt af, dus dan het mes er maar inFrans schreef:Nou lopen de kroeskoppelikanen niet los in Wenen. Je hoeft dus geen Sherlock te zijn om te bedenken dat het een dierentuinfoto is.
Jaap
Schitterende plaat!
Mijn stem voor TC heb je!
Mijn stem voor TC heb je!
- Paul Cools
- Lid

- Contacteer:
- BertvanElten
- Lid

Hoi Jaap, ja, erg mooie plaat. Jammer van de krappe uitsnede (bovenzijde), maar je hebt al aangegeven waarom dat noodzakelijk was.
Gr, Bert
Gr, Bert
- Nuelle
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
O jee, nu niet boos worden want ik heb een andere mening...
Dat komt omdat ik er teveel spatters in vind waardoor ik niet goed kan zien welk beest het is. En de boog van spatters heb je bovenin afgesneden waardoor ze voor mij niet zo mooi doorlopen. Een beetje te druk met al het water gespetter voor mij...
Rechts onderin beeld lopen een soort takjes of touwtjes/streepjes door het beeld.
Maarre, de pose en het schudden is echt briljant!! En het licht heb je heel gepakt. Dat je dat allemaal bij elkaar hebt weten vast te leggen vind ik knap!

Ik ben wel meteen benieuwd naar meer foto's van je!!
Dat komt omdat ik er teveel spatters in vind waardoor ik niet goed kan zien welk beest het is. En de boog van spatters heb je bovenin afgesneden waardoor ze voor mij niet zo mooi doorlopen. Een beetje te druk met al het water gespetter voor mij...
Rechts onderin beeld lopen een soort takjes of touwtjes/streepjes door het beeld.
Maarre, de pose en het schudden is echt briljant!! En het licht heb je heel gepakt. Dat je dat allemaal bij elkaar hebt weten vast te leggen vind ik knap!
Ik ben wel meteen benieuwd naar meer foto's van je!!