Hallo allemaal,
Ik wil in huis een eigen kleine studio inrichten om hobbymatig mijn 3 honden te fotograferen.
De honden luisteren goed en blijven behoorlijk stil liggen of zitten.
Ik heb 1 1/2 muur mat zwart gemaakt en 1 1/2 muur wit.
De kamer is niet zo groot. Hij zal ca. 4 x 5 mtr zijn.
Het lijkt mij leuk om van mijn honden o.a. low key foto's te maken.
Ik heb echter nog belichting nodig.
Kunnen jullie mij adviseren of ik een set continue licht moet nemen of een set flitslampen.
Op de fotocursus heb ik wel wat ervaring met continuelicht opgedaan. Je ziet waar je mee bezig bent.
Flitslicht zal sneller bevriezen, waardoor de sluitertijd niet zo snel hoeft, maar is voor mij als beginneling misschien moeilijk in te stellen.
Wie kan mij adviseren, want door te googlen zie ik door de bomen het bos niet meer
Alvast bedankt
Petra
Ik wil in huis een eigen kleine studio inrichten om hobbymatig mijn 3 honden te fotograferen.
De honden luisteren goed en blijven behoorlijk stil liggen of zitten.
Ik heb 1 1/2 muur mat zwart gemaakt en 1 1/2 muur wit.
De kamer is niet zo groot. Hij zal ca. 4 x 5 mtr zijn.
Het lijkt mij leuk om van mijn honden o.a. low key foto's te maken.
Ik heb echter nog belichting nodig.
Kunnen jullie mij adviseren of ik een set continue licht moet nemen of een set flitslampen.
Op de fotocursus heb ik wel wat ervaring met continuelicht opgedaan. Je ziet waar je mee bezig bent.
Flitslicht zal sneller bevriezen, waardoor de sluitertijd niet zo snel hoeft, maar is voor mij als beginneling misschien moeilijk in te stellen.
Wie kan mij adviseren, want door te googlen zie ik door de bomen het bos niet meer
Alvast bedankt
Petra