Henry schreef:Waar ik ook kijk, is zie geen vier vlekjes

Die opmerking kreeg ik ook op een ander forum. Ik kan iedereen verzekeren dat ik de diertjes NIET met de hand verplaats voor de "mooie foto". Het exemplaar in deze serie kon al wat flatteren en kwam zo op diverse plekken terecht. Het zijn trouwens 2 exemplaren op die bewuste foto's.nikkor schreef: Foto 2,3,4 en 5 is iets fout mee, ik kan mis zijn maar.....

Het kan allemaal puur toeval zijn, op een ander fotoforum een foto van een libel met een houding die ze normaal niet aanhoudt in dat stadium van uitsluipen. Hier 6 van de 8 foto's waar iets mis is met de vleugels. Libel die op verschillende takjes zit met dezelfde beschadiging aan de vleugels. Jij zegt zonder dat er hier iemand of op het ander forum spreekt over wat er juist mis is met de foto's: "NIET met de hand verplaats" en "2 exemplaren" met dezelfde beschadiging aan de vleugels? Foto van het ander forum en hier foto 8 waar je goed ziet wat er gebeurt is, zijn dezelfde libel alleen gespiegeld. Anders plaats ik de foto van BD hier wel eens bij. Voor mij is het genoeg geweest en iedereen denkt er het zijn van.Dicasa.nl schreef:Die opmerking kreeg ik ook op een ander forum. Ik kan iedereen verzekeren dat ik de diertjes NIET met de hand verplaats voor de "mooie foto". Het exemplaar in deze serie kon al wat flatteren en kwam zo op diverse plekken terecht. Het zijn trouwens 2 exemplaren op die bewuste foto's.nikkor schreef: Foto 2,3,4 en 5 is iets fout mee, ik kan mis zijn maar.....