White beauty
- Channiiiej
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Oh ja, foto 2 is heel mooi. Ik zou, indien mogelijk, nog iets meer ruimte aan de linker kant houden zodat hij niet zo centraal staat (zoals birdman al zei)
Foto 2 steekt de hond mooi af tegen het zwart, maar ben ik wel snel uitgekeken
Foto 2 steekt de hond mooi af tegen het zwart, maar ben ik wel snel uitgekeken
- jans pierre
- Lid

- Geslacht: Man
f 2 vind ik het mooiste
groetjes pierre
groetjes pierre
Mooi model.
Voorkeur voor foto 2 vanwege de natuurlijke achtergrond.
Voorkeur voor foto 2 vanwege de natuurlijke achtergrond.
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Mooie witte herder!
De tweede heeft mijn voorkeur. De eerste is erg overbelicht op de kop. Je hebt een hele uitgebeten plek. Onder de kin is het groen. Daaraan zie je dat je de achtergrond later zwart gemaakt hebt omdat de reflectie van het gras nog te zien is in het groen op de vacht. Of er lag iets anders groens onder de hond.
De tweede is leuk.
Rustige blik en mooie rustige omgeving. Met zo'n witte hond is het oppassen voor teveel licht op de vacht waardoor je wel wit ziet maar een haren meer en dan de zwarte neus. Bovenop zie je mooi de tekening en iets verder naar onder is ie helemaal zwart.
De tweede heeft mijn voorkeur. De eerste is erg overbelicht op de kop. Je hebt een hele uitgebeten plek. Onder de kin is het groen. Daaraan zie je dat je de achtergrond later zwart gemaakt hebt omdat de reflectie van het gras nog te zien is in het groen op de vacht. Of er lag iets anders groens onder de hond.
De tweede is leuk.
- Channiiiej
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties!
De blackfoto is idd op het gras gemaakt, voor de ingang van een donker bos dus de achtergrond werd op de foto wel direct zwart (dus niet achteraf zwart gemaakt), maar ik zie idd wat je bedoeld met de reflectie van het groene gras!
De blackfoto is idd op het gras gemaakt, voor de ingang van een donker bos dus de achtergrond werd op de foto wel direct zwart (dus niet achteraf zwart gemaakt), maar ik zie idd wat je bedoeld met de reflectie van het groene gras!