Voor het eerst op stap, .......
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Staan er ragscherp op, de 100mm van canon is dan ook loepzuiver
De laatste plaat is qua detail het meest indrukwekkende, slagtanden liggen goed in de scherptediepte, en de lichtval erop doet deze in de serie voor mij het beste eruit komen.
Dit is een Zandloopkever, je had ook een plaat kunnen maken met iets meer afstand van opzij, dan laat je ook de mooie tekening van dit wonderlijke wezentje zien.
De laatste plaat is qua detail het meest indrukwekkende, slagtanden liggen goed in de scherptediepte, en de lichtval erop doet deze in de serie voor mij het beste eruit komen.
Dit is een Zandloopkever, je had ook een plaat kunnen maken met iets meer afstand van opzij, dan laat je ook de mooie tekening van dit wonderlijke wezentje zien.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, mooie serie. Top 
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Knappe serie, zeker gezien het een eerste oefening op dit terrein is! 
Bedankt voor jullie leuke reakties. Moet wel even iets recht zetten. Heb eindelijk zelf een macrolens en hier voor het eerst mee op stap geweest. Maar heb vorig jaar een paar keer een middagje een macrolens mogen lenen.
Mendel had hem wel van opzij erop gezet. Ziet er heel vreemd/mooi uit. Maar die was niet scherp genoeg helaas.
Tony, dat is dan jammer voor mijn man, moet hij me maar wat vaker missen.
Wim, heb er geen tussenringen of zo bij. Eerst hier maar eens mee beginnen.
Mendel had hem wel van opzij erop gezet. Ziet er heel vreemd/mooi uit. Maar die was niet scherp genoeg helaas.
Tony, dat is dan jammer voor mijn man, moet hij me maar wat vaker missen.
Wim, heb er geen tussenringen of zo bij. Eerst hier maar eens mee beginnen.