Ik moet het helaas eens zijn met Gotchas Je laat wel goed de tegenstelling zien en je laat zien dat groenvoorzieningen de stad kunnen maskeren, maar de eentonige kleurstelling maakt het minder spannend. Misschien was z/w hier beter geweest of toch even wachten op beter licht en minder ijs ...
ja over de kleuren ben ik het wel eens met jullie.
vondt wel dat er wat stedelijks in moest zitten .
heb er nog wel een paar meer van andere locaties.
maar als die beter zijn weet ik ook niet.
bedankt voor jullie reactie
Groen en stad zijn inderdaad in je foto verwerkt
Plaatje is "herkenbaar", want dit zien in vele wijken
Ik mis echter ook iets wat dit tot een bijzonder plaatje maakt (standpunt, compositie, beeld, ... even moeilijk precies te zeggen wat).
Ik begrijp wat je bedoeld Henry.
Denk zelf als het ijs weg was geweest dan zijn daar vaak wat gansen een eenden in de buurt die ik er dan bij had kunnen zetten.
Mis zelf ook wel wat kleur maar als er niet meer kleur in zit kan ik het er ook niet uithalen.
bedankt voor je reactie
Goed invulling van de opdracht. Maar ik mis hier ook wat. Er is inderdaad erg veel groen tussen de gebouwen van de steden, maar om dat goed/orgineel in 1 foto te vangen is best lastig. Ik heb ook aardig wat om me heen gekeken afgelopen maand, maar ik kwam er ook zomaar nog niet uit
De invulling is goed alleen denk ik dat je met een andere lichtval en compositie een aansprekender beeld had gekregen. Het oogt wat saai op deze manier.