Sterk contrast, ook door de kleuren. Lees in je EXIF dat je doelbewust de achtergond zo scherp mogelijk wou hebben. Mijn eerste gedachten bij het zien van de ze foto, ik zou de achtergrond wat softer hebben gewild.
ps Wat een gedrocht van een brug, jij bent niet kleurenblind, maar heb grote twijfels over de architect.
Was zaterdag jl zo'n beetje aan het eind van de middag met een mooi zonnetje in m'n rug
Is gemaakt op het bedrijventerrein langs de A15 ter hoogte van afslag Heijplaat Je ziet dit achterlijke ding van uit de verte...waarschijnlijk de zelfde architect
wat een gaaf spel van lijnen, dan laat ik de kleuren maar even voor wat het zijn. Ik heb het contrast en helderheid van mijn beeldscherm nagekeken, ik dacht dat het aan mijn laptop lag. Verder een erg mooie plaat.
Ik vind die kleuren echt fantastisch..Het idee van de achtergrond met eigenlijk maar 2 kleuren die hier de hoofdrol spelen. Hoe je van iets simple een boeiend beeld kunt nemen.
het lijnenspel heeft wat, ik heb alleen het gevoel dat de foto niet recht staat en het water links uit de foto loopt.
wat al eerder genoemd is, zou ik liever met een dofje gewerkt hebben, er is nu teveel dat de aandacht afleid.
Ik zit een beetje met dat dofje. Zoals het nu is, vind ik de foto wat druk. Doe je het met een kleinere dof, dan is het misschien lastig te zien of het om stedelijk groen gaat. verder vraag ik me af of de foto scheef staat. Ik ben geneigd ja te zeggen, maar ik ken die brug, het is een ingewikkeld geval met verschillende op- en afritten en rondgaande wegen onderdoor. Vanuit het standpunt dat Kees gekozen heeft, is er niets wat recht gaat of staat. Kees mag het zeggen!
Dat recht zetten heb ik op verschillende manieren geprobeert en nog lijkt die scheef te staan heb em ook op de vangrail recht gezet maar dan loopt de bovenkant weer scheef, dus heb em op de blauwe rand boven recht gezet.
Het contrast van de strakke lijnen van de brug met het speelse van het riet is mooi gevonden. Gelukkig ben ik kleurenblind en vind het overwegende groen in de foto erg mooi en goed passend in de opdracht .
Mooie plaat maar ook ik heb een beetje moeite met de gekozen dof.