Koekoek
- Paula Loonen
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Knap hoor. Wat voor lens gebruik je hier nu voor? Ik vraag het omdat ik met mijn lenzen dat totaal niet kan bereiken 
Bedankt en ik was ook blij dat ik hem een keer op de foto had, meestal hoor je ze wel maar zien ....
Ik heb de canon 100-400 lens
een hele fijne allround lens
Ik heb de canon 100-400 lens
- Mendel
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Wonderlijk en schuw beestje dat zich weinig laat verschalken door de camera. Staat er scherp op, mooie glimmer op de ogen.
Takjes omlijsten hem mooi, niet te druk, wel net jammer dat de onderste tak wat in onscherpte ligt. Maar da's altijd makkelijk beoordelen zo achter de PC
Takjes omlijsten hem mooi, niet te druk, wel net jammer dat de onderste tak wat in onscherpte ligt. Maar da's altijd makkelijk beoordelen zo achter de PC
Bedankt
En de onscherpte van de tak, had ik op alle foto's , het is maar heel even dat je ze hoort en dan ziet en dan neem je je foto's en maar hopen dat ze gelukt zijn
En de onscherpte van de tak, had ik op alle foto's , het is maar heel even dat je ze hoort en dan ziet en dan neem je je foto's en maar hopen dat ze gelukt zijn
- Rob Olivier
- Lid

Licht en scherpte is dik in orde. Standpunt en de onscherpe tak onderin vind ik toch wat jammer. Maar ik zou ook ontzettend blij zijn met een foto als deze van deze schuwe vogel. Mij is het nog niet gelukt. 
Bedankt 
- Ron62
- Moderator
Ik ga dit keer met Rob mee.Rob Olivier schreef:Licht en scherpte is dik in orde. Standpunt en de onscherpe tak onderin vind ik toch wat jammer.
Je hoort ze inderdaad regelmatig, maar ziet ze bijna nooit, dus wat dat betreft erg knap.