Juffertje tussen de bloeiende daglelies
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
je foto's werken als hyperlink doordat de code tussen url tags staat.
dat is niet de bedoeling. graag even aanpassen in het bewerk menu onder je topic.
De url tags kun je in de toekomst standaard weglaten als je even je settings bij photobucket aanpast.
Open een foto en ga naar 'Update link options', hier moet je het vinkje wat voor 'Link back to albums' verwijderen.
dat is niet de bedoeling. graag even aanpassen in het bewerk menu onder je topic.
De url tags kun je in de toekomst standaard weglaten als je even je settings bij photobucket aanpast.
Open een foto en ga naar 'Update link options', hier moet je het vinkje wat voor 'Link back to albums' verwijderen.
- Louise.V
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Frans ik heb het hopelijk goed aangepast, ik plaats al langer foto's en nog nooit dit gehadFrans schreef:je foto's werken als hyperlink doordat de code tussen url tags staat.
Maar ik zie nu wel dat er een vergrootglasje bij staat hoe dat komt snap ik ook niet
- Rob Olivier
- Lid

- Geslacht: Man
De eerste is top. 
- Paula Loonen
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik ga voor de eerste.
De tweede vind ik wat scherpte missen en de derde heeft ook niet de scherpte die nummer 1 wel heeft.
De tweede vind ik wat scherpte missen en de derde heeft ook niet de scherpte die nummer 1 wel heeft.