Beetje abstracte plaat geworden, maar aan de andere kant omdat ik nog wat lijk te kunnen ontdekken ook een plaat met best wel wat bewegingsonscherpte. Al met al: ik ben er nog niet 100% uit
Henry, de bewegingsonscherpte is bewust, ik ben daar momenteel veel mee bezig en dat is m.i. juist wat de foto zijn expressie geeft. Ik weet dat dit lang niet door iedereen gewaardeerd wordt, maar mij bevalt het zeer (als het lukt, tenminste - hetgeen in mijn geval voorlopig ver onder de 10% van alle pogingen ligt). In het geval van deze foto bijvoorbeeld ben ik gelukkig met het resultaat, maar had ik liever meer ruimte aan de bovenkant gehad. Typisch zo'n dingetje waar je meer controle over hebt als je een scherpe foto maakt ...
Het effect van de neerkomende druppels vind ik er wel spannend uitzien. Dat wat ik iets minder mooi vind aan het geheel is dat de grote witte massa (spuitend water in t midden) te veel overheerst in combinatie met je mooie fijne en zachte kleuren in de rest van de foto, had misschien voorkomen kunnen worden door de gehele straal te plaatsen?