Normaal zijn we in dit gebied voor de wintersport, maar dit jaar zijn we er eens keer in de zomer geweest een aantal dagen.
Tijdens een bergwandeling meteen maar wat plaatjes geschoten. Fotograferen was niet de prioriteit op dat moment, genieten was dat zeker wel!
Zien er alle scherp uit, moet goede kleuren en belichting.
De eerste twee komen mij sterkste over qua opbouw, en gebruik van dan al niet natuurlijke elementen in het landschap, waardoor deze beelden spanning in zich hebben.
De laatste doet het wat dat betreft net even iets minder voor mij
Dank jullie wel!
Op de laatste zie je wat ze noemen "het oog" van Tignes (het gat in het lagere gesteente aan de rechterzijde). Toch wel een beetje een bezienswaardigheid als je er aan het wintersporten bent, als je goed kijkt zie je op het kronkelpadje rechtsonder ook nog een stelletje lopen op weg naar het oog.
Foto 2, erg fraai. Lucht is hier ook nog mooi blauw.
Rest vind ik wat minder;
Foto 1 is de lucht/bovenzijde te helder (uitgebeten?)
Foto 3 mist een blikvanger.
En ik snap volkomen dat foto 3 erg indrukwekkend zal zijn als je er staat, maar het komt niet over in de foto.
Dank je Bas.
Bij de eerste had ik de auto iets eerder (dus hoger op het pad, en dus groter in beeld) willen hebben, maar ik was niet vlug genoeg. We zaten even te eten, en zag die auto aankomen. Snel mijn camera gepakt, maar niet snel genoeg naar mijn zin. ;-)