Hartstikke leuke sfeer, alleen de afbeelding op TV lijkt me niet kunnen. Ik kan me nog heel goed de commotie herinneren toen het eerst "blootoptreden" op tv was geweest van Phil Bloom in 1967. En dit tv-tje lijkt me van ver voor die tijd
Phil Bloom is vooral bekend van haar optreden in de tweede aflevering van Hoepla, op 9 oktober 1967. Maar in de eerste aflevering liep ze ook al naakt rond, tijdens een optreden van Tommy Lee J.. Ze was alleen behangen met nep-bloemen op 'bepaalde plaatsen', zoals het in de archieven van de Publieke Omroep staat beschreven. .......de makers van het programma werden (tijdelijk) uit de VPRO gezet. .......Dit optreden veroorzaakte een enorme rel en zelfs nu nog wordt Phil Bloom geassocieerd met die ene minuut naakt op TV in 1967.
Smerig vind ik het niet... eerder te netjes. briefgeld ligt netjes gefrommeld, tafeltje is ook te netjes.. sigarettenpeuken in een volle asbak met as er om heen had mogelijk meer "vies" kunnen opwekken bij mij. Vlekken op de muur dito... Maar het sfeertje komt dicht in de buurt. Leuk gedaan!
Voor mij heb je de sfeer prima gevangen, volg Mir@am wel met haar bemerking over de volle asbak, misschien nog een beetje gemorst bier erbij, kleuring en opzet uitstekend en heel creatief zoals we van je gewend zijn
Als je de setting nog hebt,, zou ik zeker voor een herkansing gaan. De sfeer begint aardig in de buurt te komen, maar met bovengenoemde tips, nog meer denk ik. Het beeld staat nu voor mijn idee scheef. Zou hem rechtzetten op de verticale lijnen van de tv denk ik.
Waarom willen we nu altijd alles "recht" hebben? Ik vind het scheef staan van deze opname helemaal niet storend. Het zorgt ervoor dat mijn fantasie wordt geprikkeld over hoe deze opname tot stand is gekomen. ( en laat ik die nu maar voor mezelf houden ) Enne een paar muntjes en druppels bier kunnen de sfeer nog meer verhogen. Toppertje.
Toffe plaat, ik vind de belichting erg gaaf en het TV'tje inclusief projectie doen het erg goed! Ik vind alleen het bierflesje en het geld een beetje te gemaakt overkomen. Ik denk dat de foto het voor mij beter zou doen zonder die twee.