Fuji S5pro met Nikkor AF-D 28-105/3.5-4.5. Nabewerking CS6 met NIK colorefex pro 4. Exif: iso-400, F 4.5, 1/80sec. op 105mm.

Fotografie hoeft niet altijd een exacte weergave van de werkelijkheid te zijn, er mag gerust wat worden "gespeeld".Wilbert schreef:Ik vind het een mooi plaatje. Idd zoals je aangeeft niet helemaal zoals de werkelijkheid is maar dat hoeft voor mij ook niet altijd. Hij mocht hier wel aan de muur (als ik hem zelf had gemaakt)

Ik dacht er inderdaad al aan om het vlindertje iets bij te werken Paula. Kwestie van het gummetje gebruiken.Paula Loonen schreef:Ik hou er wel van, heerlijk van kleur.
Misschien ook mooi wanneer je een tikkeltje blauw mindert in het vlindertje. Heel klein beetje maar, want anders gaat er teveel blauw verloren
Op 500 px scoren ze hoog, maar op 1x zijn ze minder in trek.

Je hebt geschikte foto's genoeg, dus gewoon eens proberen.Julia-V schreef:Ik vind het prachtig.![]()
Zou het zelf ook wel eens willen proberen met een goede compo.(en vlinder)

Nee, deze is origineel zo horizontaal. Op deze manier hangen de Blauwtjes meestal 's morgens.bjornc schreef:Mooie pastel kleuren, en 't beessie staat er ook goed op.
Wel twijfel ik over de oriëntatie van de foto, lijkt 90' gedraaid te zijn?

Dat wil ik wel.wilw schreef:voortreffelijk Roger, zou idd vlindertje een tukkie teruggummen![]()
wil je verklappen hoe je deze bewerkt hebt?