op het station
- Paula Loonen
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
- Gotchas
- Lid

- Contacteer:
Uitstekend straat beeld, heel goed gezien. De man steekt geweldig af tegen de trein. Ben zelf altijd een pietleut en hou niet van halve 'dingen'
Vraag me dan ook af als het afdruk moment ietsje eerder had gelegen, dan was het stukje raam rechts er niet geweest en had de man iets losser van het linker raam gestaan (Er van uitgaande dat dit een mogelijkheid was) Maar dit is echt een minuscuul puntje wat past bij mijn 'afwijking' 
Vraag me dan ook af als het afdruk moment ietsje eerder had gelegen, dan was het stukje raam rechts er niet geweest en had de man iets losser van het linker raam gestaan (Er van uitgaande dat dit een mogelijkheid was) Maar dit is echt een minuscuul puntje wat past bij mijn 'afwijking' 
fraai gedaan
aangaande het rechterraam kan ik Gotchas wel volgen
aangaande het rechterraam kan ik Gotchas wel volgen
- Rob Olivier
- Lid

- Geslacht: Man
Sterke foto, erg mooi! 

- Frans
- Lid

een prachtig beeld maar ik word er helemal gek van.
mijn ruimtelijk inzicht is slecht en ik kom er maar niet achter hoe je deze gemaakt hebt.
ik ga er van uit dat de man in het raam niet zijn broer is.
maar iemand die links voor je staat krijg je toch niet rechts voor je in een raam gespiegeld? toch?
een dubbele spiegeling? maar hoe dan?
help je me uit dit dilemma?
mijn ruimtelijk inzicht is slecht en ik kom er maar niet achter hoe je deze gemaakt hebt.
ik ga er van uit dat de man in het raam niet zijn broer is.
maar iemand die links voor je staat krijg je toch niet rechts voor je in een raam gespiegeld? toch?
een dubbele spiegeling? maar hoe dan?
help je me uit dit dilemma?
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Sorry, ik heb heerlijk geslapen gisteren na een dagje erop uit 
Haha, ik heb deze foto gewoon gemaakt met de 50-200 lens.
Ik stond op een perron ervoor, dus een rij rails ertussen, iets naar rechts en ik zag de spiegeling. Daar heb ik me op gericht.
Eigenlijk heb ik me nooit afgevraagd waarom die zo sterk aan de rechterkant van de man zat. Ik denk dat het te maken heeft met de vorm van het ruitje van de trein.

Ik ga echt eens terug naar Luik en ga het dan nog eens bekijken, maar ik heb er ook een van een vrouw en daar sta ik links achter en zij links in het raam dus........
Het zou kunnen dat, door de telelens, het zaakje versterkt in elkaar gedrukt op deze manier overkomt. Eigenlijk denk ik dat dat het is nu ik er nog langer over denk.
Het deel van het raam heb ik in de compositie gelaten omdat aan de linkerkant ook de naam van de Thalys deels staat en het wiel

Haha, ik heb deze foto gewoon gemaakt met de 50-200 lens.
Ik stond op een perron ervoor, dus een rij rails ertussen, iets naar rechts en ik zag de spiegeling. Daar heb ik me op gericht.
Eigenlijk heb ik me nooit afgevraagd waarom die zo sterk aan de rechterkant van de man zat. Ik denk dat het te maken heeft met de vorm van het ruitje van de trein.

Ik ga echt eens terug naar Luik en ga het dan nog eens bekijken, maar ik heb er ook een van een vrouw en daar sta ik links achter en zij links in het raam dus........
Het zou kunnen dat, door de telelens, het zaakje versterkt in elkaar gedrukt op deze manier overkomt. Eigenlijk denk ik dat dat het is nu ik er nog langer over denk.
Het deel van het raam heb ik in de compositie gelaten omdat aan de linkerkant ook de naam van de Thalys deels staat en het wiel

- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Hey da's grappig met de spiegeling. Viel me zelf niet op.
Goede plaat van een alledaags iets.
Goede plaat van een alledaags iets.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Grappig, de tegeltjes onder de man op de foto zijn dezelfde als die onder jezelf op je profielfoto. Zelfde dag?
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Jawel Peter! Goed gezien 

de comp. is top 
Maar ik vraag me hetzelfde af, haha.