2.

3.

4.

5.

6.

7.

Hier ben ik het mee eensGotchas schreef:Goeie actie serie, vind de tweede erg gaaf.
Hier zijn de poses van zowel de hond als de man in harmonie met elkaar

Nuelle, deze man is de pakwerker van de vereniging en op hem moeten alle honden bijten.Nuelle schreef:Gaaf! Deze man werkt met veel verschillende honden zie ik inmiddels. Wat gebeurd er op foto 6? Ik vind dat een geweldige plaat. De interactie tussen beiden. Hoe de hond opkijkt naar hem.
Dat ligt er maar net aan waar je traint, er zit veel verschil in de diverse verenigingen.Chay schreef:Verder veels te harde wereld

Helemaal mee eens, maar aan de hond ligt het ook meestal niet. Er veel onmacht bij de geleiders die dan maar naar hulpmiddelen grijpen en deze op een oneerlijke manier gebruiken.Een goede sporthond is vaak een hond met heel veel werkdrift en toch ook een redelijk goed luistervermogen.
Ik denk dat je hier beter kan zeggen.....,omdat ze dan voelen dat ze geen teletac/prikketting om hebben en dan hun middelvinger naar hun baas opsteken :-) Kan deze honden altijd wel erg waarderen!Die echte harde honden hebben vaak hun nukken en doen op bepaalde momenten[vaak op wedstrijden, omdat ze voelen dat hun baas dan wat meer onder spanning staat] toch nog waar ze zelf zin in hebben.
De vereniging waar ik zat gebeurde dit echt niet.....als je een hond had die niet geschikt was voor de africhting dan ging je maar behendigheid doen.Chay schreef:Helemaal mee eens, maar aan de hond ligt het ook meestal niet. Er veel onmacht bij de geleiders die dan maar naar hulpmiddelen grijpen en deze op een oneerlijke manier gebruiken.
Een 'slimme' geleider gebruikt deze hulpmiddelen natuurlijk niet elke training, maar wisselt 't af.Chay schreef:Ik denk dat je hier beter kan zeggen.....,omdat ze dan voelen dat ze geen teletac/prikketting om hebben en dan hun middelvinger naar hun baas opsteken :-)