Hier ga ik in mee. Ook de kleur klopt voor geen kanten, de gebouwen zijn veel te rood en er hangt een was over de toren aan de linkerkant.__Erik__ schreef:Mis hier in de gehele plaat een beetje de scherpte, klaarblijkelijk door je bewerking
Wat een onzin, en dat weet jezelf ook.AJL schreef:...maar water komt nooit scherp over zeker niet als het beweegt

Heeft niets met afbreken te maken. Gaat mij om jouw stelling: "water komt nooit scherp over zeker niet als het beweegt". Dan moet je dus jouw sluitertijd aanpassen om het wel scherp te krijgen maar dat weet jezelf ook wel. Maar dat mag ik dus niet zeggen?AJL schreef:Storm, gij hebt nog nooit een stromende fontein gefotografeerd met die sluitertijd die ik hier heb gebruikt, wat kun jij dan een foto afbreken als je zelf niet bewezen hebt...

Mendel heeft het al mooi voor mij verwoordt.Mendel schreef:Opbouw en dieptewerking smaken mij, alsmede het beeld zelve. Kleuren en contrast op bodem en water sterk, de achtergrond met de gebouwen en de lucht smaken mij minder in de kleuren

Dit is al een veel betere reactie als jou eerste reactie......Storm schreef:En nu overdrijf je AJL! In het verleden heb ik je zelfs al via PM en e-mail geholpen (waar je toen heel blij mee was) en heb echt wel positieve reacties bij jouw foto's geplaatst.
En wat je toen deed, doe je nu nog steeds. Je "verpest" foto's met nabewerking, maar dat wil je niet horen want volgens jou klopt het wel want jij was erbij. Geloof me, de stenen van de gebouwen in Doornik zijn niet zo rood als op jouw foto. En als ik jou dat vertel ga ik er geen mooie woorden omheen verzinnen.